۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

آقای خامنه ای، وضعیت فلاکت بار کشور نتیجه بی کفایتی شماست


نمی دانم باید ابتدای سخن را با چه آغاز کنم وقتی می خواهم از وضعیت کنونی ایران بگویم، وضعیت ناگواری که نتیجه مستقیم عدم کفایت شما برای زمامداری این مملکت است.


برای بیان وضعیت کنونی مهمترین مشکل تسلط بر قلم است هنگامی که ذهن سریعتر از دست برای بیان مصیبت ها فرمان می دهد که ناشی از بیشماری این فلاکت است. از کجا باید شروع کرد از وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه و یا وضعیت فلاکت بار آزادی و حقوق شهروندی؟ از خون های ریخته شده باید گفت و یا از نفس هایی که در سختی های اقتصادی کم کم از رمق می افتند.

آقای خامنه ای با شما از سفره های خالی بگویم یا از چشمان حسرت کشیده کودکان، شاید باید با شما از وضعیت خانواده های زندان سیاسی بگویم، مادرانی که چشم انتظار عزیزانشان هستند و پدرانی که در فراغ دیدن فرزند رخت از این دنیا بربستند، انسان های آزاده ای که بدون هیچ جرمی اکنون در بندند، تنها جرم آنها گفتن حقایقی است که نخواستید بشنوید.

کاشکی شما از آنچه است بی اطلاع بودید و راهی برای خودفریبی داشتیم که بگوییم بی خبر است که در آن صورت هم محکوم بودید، ولی باید واقعیت ها را دید.

شما از همه این رنج ها و فلاکت ها و وضعیت قهقرایی ایران با خبرید، زیرا مسئول مستقیم همه این مصیبت ها شخص شمایید.
شما نتیجه تقلب در انتخابات و ادامه حیات سیاسی احمدی نژاد را می دانستید و قابل پیش بینی هم بود،
شما می دانید که قرار گرفتن در سراشیبی امروز در صورت اقبال روزگار به شما نتیجه ای جز پیمودن راه دوستان بد نامتان در کره شمالی ندارد، اما بترسید از گرفتار شدن در وضعیت رفیق گرمابه و گلستانتان در سوریه که همه چیز را می سوزاند تا بماند اما غافل از چرخ روزگار که سرنوشتی قذافی وار برایش در نظر گرفته شده است.


آقای خامنه ای حکومتی که هوس حاکم اوجب واجبات است نتیجه اش وضعیت فجیع کنونی اقتصادی ، اجتماعی، سیاسی خواهد بودطبیعی است که وقتی چکمه پوشان نتایج انتخابات را به خواست شما تعیین نمایند نتیجه ای جز تشکیل حکومت پادگانی نیست.

آقای خامنه ای برای حکومتی که ریا و دروغ و فریب پایه هایش باشد، شما بهترین رهبر هستید که در یک شب با تقلب از حجت الاسلامی به مقام آیت الله رسیدید و امروز ولایت مداران منفعت طلب می خوانندتان،غافل از آنکه این پیشوند ها قبل از اسم شما نتیجه ای برای اعتبار افزایی شما ندارد.

همه می دانیم که بر طبل جنگ کوبیدن و تغییر وضعیت کشور به وضعیت جنگی، پادگانی و رادیکال تر همه و همه برای فرار از پاسخ به مردم است که می گوید شما صلاحیت و کفایت زمامداری این کشور را ندارید و ساختار سلطنت گونه دینی شما راهی جز پایان ندارد.

آقای خامنه ای وضعیت قهقرایی کنونی کشور نتیجه بی کفایتی شماست



۱۰ نظر:

  1. وضعیت اقتصادی جامعه نتیجه بی کفایتی دولت های لیبرال قبلی آقایان هاشمی و خاتمی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باز خوبه رفسنجانی هست. شما هرچی میشه میندازین گردنش.اقای ناشناس خواهشا گه زیادی نخور ببینیم چی میشه دم نویسنده گرم

      حذف
  2. دولت غير ليبرال تو چه گهي خورده پوفيوز سانديس خور ؟

    پاسخحذف
  3. آشغال عوضی دیوس ساندیس خور گه زیادی نخور تو. تو و امثالتو، تو این مملکت باعث این هستند که این آشغالا 33 سال حکومت دارن میکنن. ارزش پول ملی داره به پشگل نزدیک میشه............... لطفا خر نباشید

    پاسخحذف
  4. این حمال عنتر صفت که گه زیادی می خوره میگه تقصیر دولت لیبرال فلانی و فلانی است ، بهتره اون دهن پر از گهشو ببنده که نمی فهمه لیبرال یعنی چی ؟ با اون جغد کور ولایت لیرال معنی میده؟ آشغال عوضی ...

    پاسخحذف
  5. چرا انقدر بی منطق؟وضعیت الان مقصرش زیاد هست!نمی شه خود مردم و سبک زندگی ناصحیح و تحریم ها و پایه های شدیدا ضعیف دول قبلی رو نادیده گرفت

    پاسخحذف
  6. اقایی که تقصیرو میندازی گردنه رفسنجانی و خاتمی. تاپاله, گردن خامنه ای و جدو آبادش و همه بی ناموسایی که شدن صاحب مملکت از صدقه سر رفسنجانی کلفت شده.اگرم جوامع بین الملل یه ذره مارو قبول دارن اونم صدقه سر خاتمیه.آخه ان آقا طرف کسی رو بگیر که حداقل ارزشش رو داشته باشه

    پاسخحذف
  7. آقای خامنه ای، وضعیت فلاکت بار کشور نتیجه بی کفایتی شماست


    ahsanat

    پاسخحذف
  8. آقای خامنه ای برای حکومتی که ریا و دروغ و فریب پایه هایش باشد، شما بهترین رهبر هستید,daghighan harfe del mardome iran ra neveshtid

    پاسخحذف
  9. آسیابان: هر چه داریم از پادشاه است
    زن: چه میگویی مرد ماکه چیزی نداریم!
    آسیابان: آن هم از پادشاه است

    پاسخحذف