۱۳۹۱ مهر ۱۸, سه‌شنبه

فاصله اقتصاد مقاومتی تا سفر پر هزینه خامنه ای


وضعیت فلاکت بار کشور که بدون شک یکی از دلایل آن عدم کفایت رهبری و انحراف از خواست مردم در تغییر شرایط حکومت مطلقه فردی است، آقای خامنه ای را به درجه ای رساند که با اعلام اقتصاد مقاومتی بار دیگر هزینه سنگین مدیریت غلط و ضد مردمی خود را بر دوش مردم ستمدیده بیاندازد. اقتصاد مقاومتی ای که تنها نتیجه اش توجیه عدم افزایش سطح دستمزدها و حقوق کارگران و کارمندان است

افزایش لجام گسیخته قیمت اساسی ترین مایحتاج زندگی و اقلام خوراکی چنان بر مردم فشار آورده است که به سختی می توان نتایج اسفناک ناشی از این کوچک شدن سفره ها را پیش بینی نمود. چه بسیار مردانی که اقبال یارشان است و در سال به ظاهر تولید ملی هنوز از کار بی کار نشده اند ولی چه سود که حقوق دریافتی حتی کفاف هزینه های سرسام آور مایحتاج اولیه خوراکی را هم نمی دهد و هر روز حس مردن را با دیدن چشمان حسرت زده کودکان تجربه می کند

اقتصاد مقاومتی ای که همه بار مقاومتش بر دوش کارگران و اقشار کم درآمد است و تنها دلیلش هوس قدرت طلبانه شخص آقای خامنه ای است. اقتصاد مقاومتی ای که برای نورچشمی ها و چماقداران ولایت مدار قابل لمس نیست و دغدغه های ایشان روز به روز با مردم کوچه و خیابان فاصله می گیرد.
دغدغه های مردم به فکر نان کجا و دغدغه های نوکیسه گان به فکر امام سازی رهبر و حرکت های خودجوش ضد مردمی کجا، فاصله از زمین تا آسمان است.


سفر پیش روی خامنه ای نمودی از این فاصله است، سفری پر هزینه برای ارضای هوس قدرت مطلقه
سفری سلطان گونه برای سرکشی به مایملک و رعایا برای ایجاد خوراک داخلی صدا و سیمای میلی

هزینه سرسام آور این سفر تبلیغاتی به حدی است که تنها با نگاهی به بنر های بزرگ و تصاویری که چهره شهر را تغییر داده اند می توان به گوشه ای از این هزینه که مطمئنا بر دوش مردم مستضعف است پی برد. باید در نظر داشت که این هزینه های مطلق گرایانه درصد کمی از هزینه های جاری این سفر تبلیغاتی است.

نکته ای که از نظر آقای خامنه ای و ولایت مداران دنیا طلب دور مانده اینست که نه تنها پیشوند سازی اسمی ایشان از حجت الاسلام به آیت الله و سپس آیت الله العظمی و اکنون امام سازی ایشان تاثیری در تغییر وجهه دیکتاتور مابانه ایشان در بین طیف وسیعی از مردم ندارد بلکه هزینه های سرسام آور این سفر نیز به رغم مشکلات شدید معیشتی مردم خود نشان از روحیه ضد مردمی و مطلق گرایی ایشان دارد.





























هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر