۱۳۹۱ اسفند ۲۵, جمعه

افتضاحی به نام استقبال مردمی از لاریجانی نتیجه ی مهندسی انتخابات

افتضاحی به نام استقبال مردمی از لاریجانی نتیجه ی مهندسی انتخابات
افتضاحی به نام استقبال مردمی از لاریجانی نتیجه ی مهندسی انتخابات


گسترش آگاهی:


دیروز (24 اسفند 91) گزارش های تصویری و خبری با عنوان " استقبال مردمی از علی لاریجانی در قم " در اکثر رسانه های  عمومی و یکدست داخلی منتشر شد. عکس های منتشر شده از این تجمع که با نام استقبال مردمی از آن نام برده شده است در زیر قابل مشاهده است.

 استقبال مردمی از علی لاریجانی در قم
این استقبال در حالی لقب مردمی گرفته است که روز قبل از این تجمع اخباری با عناوین " استقبال مردمی از علی لاریجانی فردا صبح در قم صورت می پذیرد" توسط سایت های خبری منتشر شده بود و تحرکات نسبتا گسترده ای در سطح شهر قم برای این تجمع صورت پذیرفته بود.


 در خبر مرتبط ایلنا  که روز قبل از این تجمع منتشر شده بود آمده است:


"به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، از صبح امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه، پیامک‌هایی در تلفن همراه بسیاری از مردم قم رؤیت شد که از استقبال مردمی از نماینده ارشد قم حکایت دارد؛ در برخی از این پیامک‌ها آمده است «وعده دیدار ما با دکتر لاریجانی پنج شنبه ۱۰ صبح بلوار بهار بیت آیت الله آملی لاریجانی» یا «استقبال مردمی از دکتر لاریجانی نماینده محبوب مردم قم، پنج شنبه ۱۰ صبح، بلوار بهار، بیت آیت الله میرزا هاشم آملی لاریجانی»؛ پس از حدود چند ساعت از رد و بدل شدن این پیامک‌ها، پیامک‌هایی نیز از سوی برخی تشکل‌های حوزوی از جمله مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم و برخی تشکل‌های سیاسی دیگر قم برای مردم ارسال می‌شد که مردم را برای استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کرد." 

که نشان از تلاش ویژه برای برگزاری تجمع به ظاهر خودجوش برای این استقبال بود اما به رغم وجود این تبلیغات و با بسیج نیروهای همیشه در صحنه تصاویر نشان دهنده جمعیت اندک استقبال کننده از علی لاریجانی رئیس مجلس است.


 جمعیت اندک استقبال کننده از علی لاریجانی

او که در دوره گذشته و این دوره انتخابات مجلس حداکثر آرا مردم قم را به خود اختصاص داده بود، در این دوره نیز به مانند دوره گذشته دارنده بیشترین درصد آرا نسبت به نمایندگان مراکز استان ها در این مجلس می باشد. منبع اینجا و اینجا


 جمعیت اندک استقبال کننده از علی لاریجانی


عدم اقبال عمومی به نمایندگانی که حاصل یک مهندسی به ظاهر معقول در انتخابات می باشند بسیار طبیعی است اما نکته اینجاست که عدم مشروعیت و مقبولیت در نزد مردم بحرانی است که نتیجه مستقیم عدم برگزاری انتخابات آزاد است.


-----------------------------------------------------------------------------------------


صفحه گسترش آگاهی در فیسبوک



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر